Plaça Espanya, 1 - 03600 Novelda

Francisco Sepulcre assumix la direcció de Betania 2027

Fecha:

Categoria: Alcaldia, Noticies, Regidoria de Cultura

Francisco Sepulcre, un novelder profundament lligat a la vida cultural i al teixit associatiu local, serà l’encarregat de dirigir la pròxima edició de la revista Betania, la publicació més emblemàtica de la ciutat, profundament vinculada a les nostres tradicions, a la història del municipi i a les Festes Patronals i de Moros i Cristians, que inicia així una nova etapa que portarà el segell personal d’una persona estretament lligada a la vida social, cultural i associativa de la ciutat.

L’alcalde de Novelda, Fran Martínez, acompanyat per la regidora de Cultura, Geno Micó, ha presentat a Francisco Sepulcre com a nou director de Betania 2027, que l’any vinent aconseguirà la seua edició número 74. En el marc de la presentació l’alcalde ha destacat la “important implicació del nou director amb el teixit associatiu cultural del municipi” i ha mostrat les seues total confiança que el pròxim Betania, sota la direcció de Sepulcre, respondrà àmpliament a les expectatives que cada any desperta la publicació.

Una vegada coneguda la seua designació Sepulcre ha agraït la confiança depositada en la seua persona per a assumir una direcció que suposa “un repte i una gran responsabilitat, perquè Betania és un publicació que ha aconseguit un altíssim nivell”. En este sentit i donada la llarga trajectòria de la publicació Francisco Sepulcre ha mostrat el seu desig de poder oferir un Betania que “aportació i sume alguna cosa al molt i molt bo que ja s’ha publicat”.

Amb una intensa implicació en l’activitat cultural i associativa de la ciutat, defensor i estudiós de les tradicions locals, Francisco Sepulcre, llicenciat en sociologia, especialitzat en màrqueting i publicitat, col·laborador habitual de publicacions culturals, maquetador i director d’algunes d’elles, com la revista de Setmana Santa, el nou director de Betania també ha format part d’associacions com la de *Belenistas, la festera “No hi ha treva”, la Junta Major de Germanors i Confraries, de les quals va ser president entre 2004 i 2007 o l’Associació Modernistes de Novelda, que va presidir durant dos anys. Tot això esguitat pel seu pas per la política local de l’Ajuntament del qual va formar part com a regidor en diferents corporacions entre 2007 i 2019.

Et pot interessar: