El Parc Auditori Municipal acull dissabte que ve, 27 de juliol, des de les 19:00h, una nova edició del Raïm Festival, una trobada musical emmarcada en la programació de les Festes Patronals i de Moros i Cristians que, organitzat per l’associació Tots Toquem i el Consell de la Joventut, al costat de la regidoria de Joventut, comptarà amb la participació dels grups The Seventh Beast (Tribut a Iron Maiden), Tearful Sorrow, Hamunaptra, Hellvetics, The Backroom, Sin Sentido Band.
El festival, que compta amb finançament del Programa Música als Parcs de la Diputació Provincial d’Alacant, és gratuït i comptarà amb servici de barra.
Des de la regidoria de Joventut el regidor de l’àrea, Rubén Millán, ha ha animat a la ciutadania a acudir i “gaudir de l’ambient i la música que es fa a Novelda” i ha assenyalat que este festival, que es porta celebrant des de l’any 2005, s’ha convertit amb el pas dels anys en “un dels esdeveniments tradicionals del programa cultural estival de la ciutat, una proposta que potencia la cultura musical de la ciutat i dona l’oportunitat de tocar en directe als grups de Novelda”.
Millán ha subratllat que des de la regidoria de Joventut es continua “apostant anualment per esta mena d’activitats que potencien les creacions artístiques dels joves noveldenses, com demostren els curse i tallers de guitarra i bateria que es realitzen trimestralment en les instal·lacions del Casal o les propostes Family Rock i Rebel’s Fest”.