L’alcalde de Novelda, Fran Martínez, i el regidor d’Esports, Carlos Vizcaíno, han rebut a la plantilla i cos tècnic del Novelda Unió CF, després del seu ascens a la Lliga Comunitat aconseguit diumenge passat en l’estadi Gerardo Salvador de Paterna.
El saló de plens de l’Ajuntament ha acollit, després de la rúa amb autobús que ha realitzat l’equip pels carrers de la ciutat, la recepció oficial de l’alcalde als jugadors, cos tècnic, amb l’entrenador noveldense Juan Castillo al capdavant, i directiva del Novelda Unió CF, una trobada que ha finalitzat amb l’eixida als balcons del consistori per a celebrar l’ascens a la Lliga Comunitat amb l’afició congregada en la Plaça Vella.
L’alcalde, Fran Martínez, ha felicitat l’entitat verd-i-blanca i ha mostrat la seua satisfacció per la gran temporada realitzada per l’equip presidit per Rubén Castelló Navarro, “un any que certifica la gran faena realitzada durant els últims anys pel Novelda Unió CF, amb un projecte que aposta per la pedrera i acarona el futbol base”.
Martínez, acompanyat per la junta directiva del Novelda Unió CF, ha assegurat que aquesta “temporada ha sigut històrica, en la qual l’esforç del club ha aconseguit que els afeccionats, després de molts anys, tornen a omplir les graderies del camp municipal de La Magdalena, que els seguidors tornen a tindre il·lusió pels colors del seu equip”.
Durant la recepció l’alcalde de Novelda ha reafirmat la col·laboració municipal amb el projecte del Novelda Unió CF, “una unió de forces que aquesta temporada ha donat bons resultats, com demostra l’ascens a la Lliga Comunitat”.
Per la seua part Rubén Castelló Navarro, president del Novelda Unió CF, ha agraït el suport incondicional de l’afició i de l’Ajuntament durant la temporada, “ens heu abrigallat durant tot l’any, omplint La Magdalena i viatjant per tots els racons de la Comunitat” i ha animat a l’afició ha continuar donant suport a “un projecte del poble i per al poble”.